touchmud
Varování
žádnáIndex oblíbenosti komentářů
1.26Naposledy aktivní | 22.01.2021 23:04 |
---|---|
Komentáře | 1806 |
Palce rozdané | 184 14 |
Palce přijaté | 2423 155 |
Naposledy komentoval(-a)
-
Č
-
F
-
F
-
Č
-
F
-
F
-
F
-
Č
Kontakty
O mně
"Když se probudíte v den, o kterém náhodou víte, že je to středa, a všechno kolem připomíná neděli, začnete tušit, že něco není v pořádku." --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Psát o sobě je vždycky těžké, takže to vztáhnu jen na hry, když už jsem tady. Videohry jsou součástí mého života už hodně dlouho. Od prvních zkušeností s 8bity, přes dlouhé období PC her až po současný stav, kdy ke mě postupně doputovaly všechny velké konzole. Hry beru jako jednu z několika věcí, kterou si mohu zpříjemnit pobyt na tomhle světě. Ale stejně jako filmy ani zmíněné hry pro mě nejsou jen pasivní zábavou a vnímám je jako neoddělitelnou součást dnešní popkultury. Rád si o nich čtu, hledám souvislosti a snažím se v nich vidět víc než zábavu pro masy. Občas se neudržím a i já přispěji svým názorem do zdejšího blogu. Mám rád lidi otevřené mysli, kteří se dokážou dívat věci nezaujatým pohledem. Nevadí mi vyhraněné názory, pokud je někdo dokáže civilizovaným způsobem obhájit. Jsem hrozně rád, pokud narazím na zajímavou myšlenku, komentář či článek, který mi připomene, že mezi námi jsou i hráči, kteří se dokážou na hry dívat i jinak než pohledem zaslepeného fanouška.
Moje zájmy
Mluvit o svých zálibách je v době sociálních sítích vlastně jednoduché. Skoro vše je dnes zaznamenáváno, takže nejjednodušší bude uvést pár odkazů: Playstation/Xbox/WiiU nick je: Touchmud 3DS: FC 2191-7858-4846 Problém s mými zálibami je ten, že bych chtěl dělat mnoho věcí, ale den má jen 24 hodin. Takže si musím vybírat. A čím jsem starší tím více se musím rozhodovat. A tak se rozhoduji a nepřestávám doufat, že na dobrou hru, knihu či film si čas vždy najdu. blog: link
Editace blogů
Jaký byl herní rok 2014? | upravit smazat |
Skladatelé herní hudby #1 - Peter McConnell | upravit smazat |
Watch Dogs: úspěch či zklamání? | upravit smazat |
O Nintendu na E3 a budoucnosti WiiU | upravit smazat |
Dark Souls 2: příběhové pozadí | upravit smazat |
RECENZE: Dark Souls 2 (PS3) | upravit smazat |
24h s Dark Souls 2 | upravit smazat |
Thief: druhý pohled | upravit smazat |
Nejlepší herní hudba roku 2013 | upravit smazat |
Nejlepší hry roku 2013 | upravit smazat |
Proč si letos nekoupím PS4 | upravit smazat |
Rozloučení s Wii | upravit smazat |
RETRO: Eternal Darkness (GC) | upravit smazat |
Dojmy z představení Xbox One | upravit smazat |
Úvaha: Konzole na trati | upravit smazat |
Bioshock Infinite: vysvětlení zápletky | upravit smazat |
Wii U pohledem hráče | upravit smazat |
Virtuální sebevražda | upravit smazat |
RECENZE DLC: Dark Souls: Abyss of Artorias | upravit smazat |
Dark Souls: příběhové pozadí | upravit smazat |
Fenomén HALO | upravit smazat |
Jak jsem potkal Vitu | upravit smazat |
Dragons Dogma aneb jak porušit dogma RPG žánru | upravit smazat |
Dear Esther: hra nebo něco víc? | upravit smazat |
RECENZE: Dark Souls (PS3) | upravit smazat |
Rychlý pohled: Dark Souls | upravit smazat |
RECENZE: Shadow of Colossus (PS3) | upravit smazat |
RECENZE: Ico (PS3) | upravit smazat |
RECENZE: The Legend of Zelda: The Ocarina of Time (3DS) | upravit smazat |
Jak na tom je 3DS? | upravit smazat |
Herní byznys na rozcestí | upravit smazat |
L.A.Noire - shrnutí příběhu | upravit smazat |
Jaká je (byla) současná generace konzol? | upravit smazat |
RECENZE: Beyond Good & Evil (XBLA) | upravit smazat |
Srovnání herních webů | upravit smazat |
RECENZE: Darksiders (PS3) | upravit smazat |
Proč jsou u nás hry drahé? | upravit smazat |
RECENZE: Epic Mickey (Wii) | upravit smazat |
Rychlý pohled: Prince of Persia Trilogy: HD Collection (PS3) | upravit smazat |
Lokalizace her vs. výuka jazyka | upravit smazat |
Odchází Wii ze scény? | upravit smazat |
Tajemství ve hrách | upravit smazat |
RECENZE: Fable III (Xbox 360) | upravit smazat |
RECENZE: Metroid: Other M (Wii) | upravit smazat |
Digitální život | upravit smazat |
RECENZE: Mafia 2 (Xbox 360) | upravit smazat |
RECENZE: Red Dead Redemption (Xbox 360) | upravit smazat |
Zapomenutý žánr | upravit smazat |
Nebojte se Demons Souls | upravit smazat |
RECENZE: Rune Factory Frontier (Wii) | upravit smazat |
Hráč český - stále menšinou | upravit smazat |
RECENZE: Wolrd of Goo (WiiWare) | upravit smazat |
Moje herní historie | upravit smazat |
Kinect | upravit smazat |
Dva měsíce s PS3 | upravit smazat |
Heavy Rain: kritický pohled | upravit smazat |
RECENZE: Alan Wake (Xbox 360) | upravit smazat |
Historie studia Bungie | upravit smazat |
Krátké shrnutí dlouhé historie aneb je tady Mario (část 2.) | upravit smazat |
Krátké shrnutí dlouhé historie aneb je tady Mario (část 1.) | upravit smazat |
Přehlížené knihy | upravit smazat |
RETRO: Outcast | upravit smazat |
Jak jsem si pořídil PS3 | upravit smazat |
Natal vs. Move | upravit smazat |
RECENZE: Muramasa: The Demon Blade (Wii) | upravit smazat |
RECENZE: Metro 2033 (Xbox360) | upravit smazat |
RECENZE DLC: Borderlands: The Zombie Island of Dr. Ned | upravit smazat |
RECENZE: Silent Hill: Shattered Memories (Wii) | upravit smazat |
Dokážou hry ještě překvapit? | upravit smazat |
kniha: Halo Encyclopedia | upravit smazat |
Úvaha nad obtížností her | upravit smazat |
RECENZE: Dead Space: Extraction (Wii) | upravit smazat |
RECENZE: Another Code: R (Wii) | upravit smazat |
RECENZE: Klonoa (Wii) | upravit smazat |