Kvality služeb

digishit , 04.06.2009 11:22
Kvalita služeb! To je většinou to čim se firma chlubí. Máme nejlepší kvalitní služby apod. Rád bych se pozastavil nad dvěma z nich. Za prvé Česká Pošta. To je opravdu kapitola sama o sobě. Firma, která drží monopol na zasílání dopisů a balíčků, nemluvim o zaplacení složenek. Možná navrhnete, že existují další firmy jako PPL, DHL, UPS ... které v České Republice mají také své zastoupení, ale když chcete poslat balíček jen tak, tak automaticky jdete na Českou Poštu, to samé se týká zaplacení složenek za nájem apod., o kterých jsem psal. Proč to rozebírám. Už několikrát se mi stalo, že balíček, který by tu podle hesla "Dnes podáte, zítra dodáme!" měl být do druhého dne od odeslání přijde třeba po týdnu! Pochopil bych spoždění jeden den, ale celý týden? To je opravdu neskutečný. Česká Pošta si jaksi neuvědomuje, že občas lidi na ty věci čekaj a docela velmi často jsou to věci důležité. Ale nic se neděje. Stěžování nepomůže a když jdete k okýnku na poště nějaká nasraná paní vám řekne, že to neni její chyba ať na ní neřvete. Kdo za to může? Je jasný, že asi ona opravdu ne, ale je první na ráně. Tak ať si jde stěžovat, že na ni lidi řvou kvůli ostatním, kteří si očividně válej šunky, protože balíček pořád nikde. Zajímavý, že pak najdete ve schránce oznámení, že balíček je na poště třeba už dva dny, přitom ste byli celou dobu doma a nikdo na vás neklepal nebo nezvonil a oznámení ještě dostanete s několikadennim spožděnim. Prostě paráda! Další firma co mi dost často zvedá adrenalin je slavné UPC. Poskytovatel internetového připojení, UPC kabelové televize a telefonu, který nikdo nepoužívá. Kdo by je neznal. A kdo by si na ně nestěžoval?! Pouze ti co od nich služby nemaj. UPC je příklad toho jak se kašle na svoje zákazníky. Začneme kvalitou připojení. Každý kdo má UPC mi dá za pravdu, že jejich "nejlepší" internet, je pouze na papíře. Časté výpadky v řádově několika hodin nejsou žádnou vyjímkou, spíš naopak. Ale co se mi u UPC opravdu líbí, je jejich zákaznická podpora. To je naprosto neskutečná věc, která v člověku vyvolá ty nejhlubší negativní emoce. Dám příklad. Voláte na zákaznický servis, který mimochodem neni zadarmo jak to bývá v ostatních firmách, ale hezky si platíte každou vteřinu. Jelikož většina lidí dnes již používá výhradně mobilní telefon tak je nadšena, že musí volat na pevnou linku za těžký prachy. Dlouho čekáte než přídete na řadu a posloucháte stupidní muziku a oznamování kolkátý jste v pořadí. Člověk by si myslel, že firma jako UPC, která má tisíce zákazníků bude schopná najmout víc lidí a ne očividně jen dva operátory, kterym trvá vyřídít stížnosti strašně dlouho. Po půlhodině čekání, a provolání majlantu, se konečně dostáváte na řadu. Vysvětlujete problem, že vám nejde internet. Rada pokaždé zní: "Restartujte modem!". Ano, jsme to ale debilové, že by nás tohle nenapadlo. Přesto to uděláte, aby měla slečna nebo pán na druhym konci radost, že viděl jak restartujete modem. Dál nic. Koukáte na chybové hlášení vašeho prohlížeče a začínáte být vytočený. Ale pořád klidnym hlasem se situaci snažíte vyřešit. Bohužel marně. Odpověď většinou zní: "Z naší strany je vše v pořádku, podívejte se na nastavení vašeho PC". Pak vám popřejou příjemný den a ještě aby vás uplně dodělali řeknou, že pokud bude další problem aby jste se na ně obrátili prostřednictvím internetového formuláře! To je největší vtip nakonec. Vy jim hlásíte, že vám nejde net a oni vám řeknou ať napíšete mail. Vysloveně výsměch. Poslední dobou si ke všemu zákazníci UPC stěžují, že nemůžou hrát online hry, hlavně problém je u CoD4/5 a Far Cry 2. O problému UPC ví, protože jí denně píše několi desítek lidí, že si nemůžou zahrát, ale nic s tim nehodlá dělat. Z jejich strany je vše v pořádku, pořád je vše v pořádku, ale já si doma nezahraju CoD4, protože mě to vykopne každou půl minutu ze hry ven. UPC je asi nejhorší v podpoře zákazníka, už jsem to psal, ale zaslouží si to napsat několikrát. Člověk by řek, že za 800Kč měsíčně by si mohl zadarmo stěžovat přes telefon a hlavně by očekával KVALITY SLUŽEB!
 
 
 

KOMENTÁŘE

    Pro přidání komentáře je nutné být registrován a přihlášen.
     
    8

    Sonic Colors: Ultimate

    9

    Deathloop

    9

    Kena: Bridge of Spirits

    8

    Lost in Random

    9

    Ghost of Tsushima Director's Cut

    9

    Death Stranding: Director’s Cut