thumbnail

Vývojáři Assetto Corsa museli pro PS4 přepsat celý engine

Martin Šmíd , 03.06.2016 13:24,  30

Už nějakou dobu je ve vývoji závodní simulátor Assetto Corsa pro konzole PlayStation 4 a Xbox One. Původně měl vyjít během jara, ale nyní má stanovený termín na konec léta. Vývojáři se nyní trochu rozpovídali o vývoji pro konzole, který se značně liší od vývoje pro PC, a možná i proto hru potkalo tolik odkladů. „Museli jsme řešit spoustu překážek, protože jde pro nás o první konzolový titul. Převážně jsme vytvářeli hry pro PC, je jeden náš vývojář má zkušenosti s konzolovými hrami, protože dříve pracoval v Rockstar Games. Hlavně na PlayStationu 4 jsme museli přepsat kompletně grafický engine. Xbox One je více podobný klasickému PC, sdílí s ním řadu technologií, ale i tak je třeba udělat spoustu optimalizací, aby hra běžela na dobré snímkové frekvenci,“ říká říká Stefano Casillo ze studia Kunos Simulazioni.

Zdroj: N4G

 
 
 

KOMENTÁŘE

    Pro přidání komentáře je nutné být registrován a přihlášen.
     
    5

    Predator Hunting Grounds

    9

    Streets of Rage 4

    7

    Mafia II: Definitive Edition

    9

    Final Fantasy VII Remake

    10

    Xenoblade Chronicles: Definitive Edition

    7

    Ion Fury