thumbnail

Sekiro: Shadows Die Twice se bude od Souls her odlišovat

Martin Šmíd , 14.06.2018 17:37,  49

Studio FromSoftware na E3 určitě překvapilo oznámením hry Sekiro: Shadows Die Twice během tiskové konference Microsoftu, kterou vydá Activision začátkem příštího roku pro konzole PlayStation 4 a Xbox One. Na ní pracuje z pozice režiséra Hidetaka Miyazaki, který nám přinesl hry jako Dark Souls nebo Bloodborne, takže je jasné, že se na ní od oznámení upírá pozornost celého herního světa. Nyní jsme se konečně dozvěděli několik prvních podrobností, tak hurá na ně. Naleznete je níže v novince.

Zdroj: Tisková zpráva

Hra se bude odehrávat v šestnáctém století v Japonsku během sengokukské éry. Tedy, vývojáři se nechali touto érou jenom inspirovat, protože hra rozhodně nebude historicky přesná. Vývojáři jen chtěli zachytit krásy národa a této éry. Každopádně hlavním hrdinou je ninja Sekiro, jehož pán je unesen, a aby tomu nebylo málo, sám při této události přijde o ruku. Jakmile se zotaví, cílem je uneseného pána zachránit a samozřejmě se pomstít za ztrátu své ruky.

Ztráta ruky má ovšem pro hlavního hrdinu i velkou výhodu, protože místo ní může nasadit něco daleko užitečnějšího, a to speciální rameno, které přidává spoustu zajímavých schopností, jako speciální hák na šplhání po budovách nebo možnost ovládat těžké zbraně. K hlavnímu hrdinovi se sluší napsat, že tentokrát si ho nebudete moci vytvořit, jako v Souls hrách, jeho vzhled bude pevně daný. Zároveň nebudou přítomny ani žádné třídy, Sekiro je prostě ninja a tím to hasne. Neznamená to ovšem, že byste nemohli lehce ovlivnit jeho herní styl. Určitou specializaci bude možné si vytvářet až během samotného hraní.

Z dojmů zahraničních novinářů jsme se dozvěděli, že Sekiro: Shadows Die Twice je pořád brutální a těžká akční RPG hra, která jasně dává vědět, od jakých vývojářů je. Na druhou stranu se od Souls her odlišuje a tentokrát má hráče čekat odlišný herní zážitek. To je ostatně vidět i na skutečnosti, že hra obsahuje stealth systém, který je hodně důležitý a kolikrát nezbytný pro postup hrou. Navíc speciální hák, o němž už byla řeč, umožní hlavnímu hrdinovi i skákat do vyšších míst, což přidává hře větší vertikálnost, co se týče hratelnosti, rovněž má být nepostradatelným předmětem při boji nejen s řadovými protivníky, ale také bossy. A těch má být ve hře velké množství.

Smrt hrála v předchozích hrách studia FromSoftware velkou roli a ani nyní tomu nebude jinak. Se smrtí je spojena jedna velká novinka v podobě možnosti se oživit, takže smrt nebude mít zřejmě tak ničivý dopad, jako v Souls hrách. Navíc má být i strategickým prvkem. Pokud hlavní hrdina zemře v boji se skupinkou nepřátel, může počkat, dokud neodejdou, případně se k němu neotočí zády, aby se mohl oživit a následně pomstít. Zatím nevíme, jestli oživování bude nějak limitováno, ale dá se to předpokládat. 

 
 
 

KOMENTÁŘE

    Pro přidání komentáře je nutné být registrován a přihlášen.
     
    10

    Tetris Effect

    6

    Just Cause 4

    7

    Darksiders III

    8

    Marvel's Spider-Man: Operace Silver

    8

    New Super Mario Bros. U Deluxe

    8

    Hitman 2