thumbnail

Příběh v SoulCalibur V měl být delší

Martin Šmíd , 02.04.2012 13:42,  13

SoulCalibur V je určitě povedenou bojovkou, ale spousta fanoušků čekala delší příběhovou část. Ta byla totiž příliš krátká a nepřinesla přesně to, co vývojáři od začátku slibovali. Daishi Odashima se nyní o příběhové kampani rozpovídal pro magazín Train2Game, v němž řekl, že příběh, který se dostal do finální verze, je jen jedna čtvrtina toho, co zamýšleli do hry dát. „Plánovali jsme vytvořit příběh za každou postavu. Vše máme u nás ve studiu, ale kvůli nedostatku času a málo pracovní síly jsme do hry dostali jen čtvrtinu plánovaného obsahu,“ řekl Daishi Odashima. Je docela škoda, že vývojáři nemohli původní plány realizovat, protože takto si musí všichni vystačit jen s příběhovou linkou Pyrrhy a Patrokolose. Třeba se něco použije do případného dalšího dílu.

Zdroj: n4g

 
 
 

KOMENTÁŘE

    Pro přidání komentáře je nutné být registrován a přihlášen.
     
    8

    Nioh 2 - DLC Darkness in the Capital

    7

    Mafia: Definitive Edition

    7

    Project CARS 3

    8

    WRC 9

    9

    Super Mario 3D All-Stars

    7

    FIFA 21