thumbnail

Představen DX12 Ultimate s podporou pro ray-tracing, bude ho využívat i Xbox Series X

Martin Šmíd , 20.03.2020 11:49,  42

Microsoft včera představil své vylepšené grafické API DX12 Ultimate, které bude využíváno nejen na PC u výkonných herních karet, ale také z něj bude těžit připravovaná konzole Xbox Series X. Microsoft do nové verze přidal nejen podporu pro technologii DXR raytracing 1.1, o níž se mluví v souvislosti s novou konzolí asi nejvíce, ale také Variable Rate Shading, Mesh Shaders i Sample Feedback. Microsoft na novém API hodně spolupracoval se společností AMD, takže zakomponoval podporu pro nové grafické čipy postavené na RDNA 2, které mají hardwarovou akceleraci pro ray-tracing. Na ukázku, jak vypadá tato technologie na kartách od AMD, se můžete podívat níže, kde naleznete trailer.

Zdroj: Tisková zpráva

 
 

KOMENTÁŘE

    Pro přidání komentáře je nutné být registrován a přihlášen.
     
    7

    Minecraft Dungeons

    7

    Ion Fury

    10

    The Last of Us Part II

    6

    Assetto Corsa Competizione

    9

    F1 2020

    9

    Desperados III