thumbnail

Neil Druckmann o důvodu zrušení filmu The Last of Us

Martin Šmíd , 28.04.2021 19:54,  12

Když zaznamenala hra The Last of Us studia Naughty Dog fenomenální úspěch, začala v roce 2014 vznikat filmová verze, na níž spolupracovala Sony s produkční filmovou společností Screen Gems. Scénář psal přímo Neil Druckmann a jako producent byl k filmu přiřazen Sam Raimi, jehož mnozí filmoví fanoušci budou znát jako režiséra původní trilogie Spider-Man. Neil Druckmann nyní pro podcast Script Apart řekl, že film byl zrušen, protože byl tlak, aby byl velký a hlavně daleko akčnější. „U The Last of Us tohle nefungovalo a myslím, že to byl nakonec důvod, proč k realizaci filmu nikdy nedošlo,“ říká. Dodal, že hra akční pasáže potřebuje z důvodu hratelnosti, ale film je jiné médium a chtěli se proto zaměřit hlavně na příběh a vývoj postav. Tuto vizi budou moci realizovat díky seriálové podobě, která se začne natáčet v brzké době. Podle dostupných informací v ní chtějí rozšířit původní příběh The Last of Us, ať už půjde o nové scény i postavy.

Zdroj: IGN

 
 
 

KOMENTÁŘE

    Pro přidání komentáře je nutné být registrován a přihlášen.
     
    6

    King’s Bounty II

    9

    Tales of Arise

    8

    Tribes of Midgard

    9

    Psychonauts 2

    9

    Ghost of Tsushima Director's Cut

    8

    F1 2021