thumbnail

Naughty Dogu se stále nedaří pracovat na více hrách najednou

Martin Šmíd , 14.04.2021 11:08,  34

Studio Insomniac Games má v současnosti několik týmů, které pracují nezávisle, takže je možné mít ve vývoji více her najednou. Do takové fáze se stále nedaří dostat studiu Naughty Dog, ačkoliv o to řadu let usiluje, jak nyní řekl přímo jeho šéf Evan Wells v rozhovoru pro Game Maker’s Notebook. Tvůrci skvělých her pro PlayStation se poprvé pokusili o vývoj dvou her najednou po dokončení akce Uncharted 2: Among Thieves. Byl proto vytvořen jeden tým, který pracoval na Uncharted 3, a druhý, který měl vytvořit pokračování série Jak and Daxter. Evan Wells přiznal, že nebyli schopni udržet zároveň dvě velké produkce, protože byla fáze, kdy jeden z projektů dostal prioritu.

Zdroj: videogameschronicle.com

„Vyzkoušeli jsme vývoj více projektů najednou s The Last of Us. Po dokončení Uncharted 2 Bruce Straley a Neil Druckmann strávili dobré tři nebo čtyři měsíce prací na novém dílu Jak and Daxter, než se rozhodli zaměřit na něco nového. Myšlenka byla, že kolem toho postavíme tým a budeme mít dva plnohodnotné týmy, ale bohužel se nám to nepovedlo. V té době bylo potřeba velkého úsilí k dokončení Uncharted 3, který kradl zdroje od The Last of Us, takže jsme se nikdy nedostali do bodu, kdy bychom měli dvě plnohodnotné produkce. Řekl bych, že i dnes se s tímto potýkáme. Máme několik projektů, ale pouze jednomu je věnována maximální pozornost. Nemáme dva projekty, na kterých by zároveň pracovalo několik stovek lidí. Máme jeden a pak několik, které jsou v pre-produkci a musí počkat, až bude hlavní projekt dokončen,“ řekl Evan Wells.

Podle nedávné zprávy agentury Bloomberg by studio v současnosti mělo pracovat na remaku hry The Last of Us a multiplayerové hře z univerza The Last of Us. To Evan Wells nepotvrdil, ale řekl, že je vždy na týmu, do čeho se pustí. „Navzdory úspěchu, který jsme měli s Uncharted, kdybychom teď byli u šestého nebo sedmého dílu, myslím si, že už bychom nebyli tak kreativní a ani bychom nebyli tak dobří. Rozhodně nechceme, aby lidé pracovali na něčem, na čem nemají kreativní motivaci pracovat,“ říká. Následně dodal, že v poslední době se studio mění, aby vedoucí pracovníci lépe řídili své týmy a zároveň i byla pro vývojáře větší motivace ve studiu pokračovat. „Jedním z faktorů byla skutečnost, že jsme ztráceli lidi, kteří cítili, že se nemohou posunout v kariéře v Naughty Dogu, zatímco jinde by to bylo možné. To nedávalo moc smysl a bylo to něco, co bylo nutné napravit“. 

 
 
 

KOMENTÁŘE

    Pro přidání komentáře je nutné být registrován a přihlášen.
     
    10

    It Takes Two

    8

    Outriders

    8

    New Pokémon Snap

    9

    Resident Evil Village

    8

    MotoGP 21

    9

    Returnal