thumbnail

Microsoft zatím moc nevěří VR u konzolí

Martin Šmíd , 12.06.2017 15:44,  34

Když v minulém roce Microsoft představoval konzoli Xbox One X, bylo nám řečeno, že kromě her ve 4K rozlišení bude zvládat i prémiový VR zážitek. Zatímco letos jsme se dozvěděli o řadě her, které budou podporovat 4K rozlišení, po VR podpoře se slehla zem. Nyní Phil Spencer v rozhovoru pro BBC vysvětlil, proč tomu tak je. „My jsme zastánci spíše smíšené reality, na kterou se nyní zaměřujeme na PC,“ začal Spencer o tom, proč zatím neupřesnili VR podporu pro Xbox One X, na níž v minulém roce odkazovali. Problém podle něj je i v uživatelské přívětivosti, co se kabelů týče. „Máte televizor na druhé straně místnosti, přičemž VR je nyní i hodně o kabelech. Když používáte VR na PC, sedíte u něho blíže, takže je to pro nás nyní daleko lepší scénář. Dá se ale říci, že se všichni učíme. Práce, kterou odvádí Sony je skvělá. Jsme ale teprve na začátku,“ řekl Spencer pro BBC. Virtuální realita tedy není to, na co se nyní Microsoft v případě konzole Xbox One X zaměřuje, a je otázkou, jestli někdy vůbec v budoucnu bude.

Zdroj: vg247

 
 
 

KOMENTÁŘE

    Pro přidání komentáře je nutné být registrován a přihlášen.
     
    7

    Mafia II: Definitive Edition

    9

    Desperados III

    8

    Marvel’s Iron Man VR

    8

    Trials of Mana

    10

    The Last of Us Part II

    10

    Xenoblade Chronicles: Definitive Edition