thumbnail

Microsoft: poučili jsme se ze zavření studia Lionhead

Martin Šmíd , 12.12.2021 19:18,  28

Když v březnu 2016 oznámil Microsoft zavření studia Lionhead (série Fable nebo strategické hry Black & White), bylo to pro mnohé obrovský šok. Zvláště když to odskákala i připravovaná hra Fable Legends, která byla zrušena. Nyní se k této ne zrovna radostné události vrátili zástupci Microsoftu, kteří zpětně vidí zavření studia Lionhead jako chybu, ale věří, že se z ní poučili, aby se nic takového v budoucnu už neopakovalo.

„Jedním z největších přešlapů, ze kterých jsme se v minulosti poučili, bylo studio Lionhead. Vydali jsme hru Fable 1, která se stala obrovským hitem. Lidé chtěli víc, a tak jsme koupili Lionhead. Byly dobré roky. Ale po Fable 2 přišel Kinect a spojení Fable a Kinectu se nikdy neujalo, ačkoliv hra Fable: The Journey byla pro hodně lidí vášnivým projektem, ale myslím, že se dost výrazně odchýlila od toho, díky čemuž byly hry Fable 1 a 2 tak populární,“ říká Shannon Loftis z Microsoftu. „Studio Lionhead jsme získali v roce 2006 a v roce 2016 jsme ho zavřeli. O několik let později jsme se nad touto zkušeností zamysleli. Co jsme se naučili a jak neopakovat stejné chyby,“ doplnila svoji kolegyni Sarah Bond. Stejně tak to nyní vidí i současný šéf Xbox divize, Phil Spencer, podle něhož měl Microsoft studio Lionhead podporovat v tom, v čem bylo dobré, a ne ho tlačit do něčeho jiného.

Zdroj: wccftech.com

 
 

KOMENTÁŘE

    Pro přidání komentáře je nutné být registrován a přihlášen.
     
    5

    The Sorrowvirus: A Faceless Short Story

    8

    MotoGP 22

    8

    Sniper Elite 5

    6

    Lucky's Tale

    8

    Sifu

    8

    Tiny Tina's Wonderlands