thumbnail

Jason Rubin: Prodat studio Naughty Dog bylo skvělé rozhodnutí

Martin Šmíd , 20.12.2016 11:58,  11

Jason Rubin a Andy Gavin se v roce 2001 rozhodli prodat Sony své studio Naughty Dog, a jak po letech nyní první zmíněný serveru IGN řekl, šlo o skvělé rozhodnutí, které pomohlo studiu v růstu. Sony měla o studio Naughty Dog zájem po úspěchu série Crash Bandicoot. Po mnoha diskuzích Rubin s Gavinem došli k závěru, že prodej dává smysl, protože vztah se Sony byl dobrý a pro Naughty Dog přinášel prodej jistotu do budoucna. „Bylo to skvělé rozhodnutí pro Naughty Dog, podívejte se, kde je studio dnes. Pokud by se jednalo o nezávislé studio, nemyslím si, že by mělo takové hry,“ říká Rubin. „Mnoho lidí si to neuvědomuje, ale díky tomuto má hra následně i větší rozpočet, takže může být díky němu větší a lepší,“ dodává. V současnosti studio Naughty Dog připravuje jednak akci Uncharted: The Lost Legacy, která vyjde v příštím roce, tak The Last of Us: Part 2.

Zdroj: Tisková zpráva

 
 
 

KOMENTÁŘE

    Pro přidání komentáře je nutné být registrován a přihlášen.
     
    8

    Paper Mario: The Origami King

    8

    Ghost of Tsushima

    6

    Assetto Corsa Competizione

    7

    Destroy All Humans!

    8

    Marvel’s Iron Man VR

    10

    The Last of Us Part II