thumbnail

God of War měl obsahovat daleko více bossů

Martin Šmíd , 19.01.2019 18:52,  100

God of War je jednou z nejlepších her této generace, ale jak nyní prozradil v rozhovoru přímo režisér Cory Barlog, původní vize byla ještě velkolepější a zahrnovala daleko více soubojů s bossy. Bohužel musela být vize upravena, protože nebyly na ní finance a ani lidské zdroje. „Vystřihli jsme popravdě hodně soubojů s bossy. Měli jsme jich o mnoho více a hra byla neuvěřitelně ambiciózní až šílená. Když jsme se ale dostali do samotného vývoje, řekli jsme si, že je toho opravdu hodně. Že to prostě nejde udělat. Jeden boss zabral zhruba 30 vývojářům rok a půl usilovné práce. To bylo hodně,“ říká Cory, proč nakonec muselo být hodně bossů vyškrtnuto. Mezi zamýšlenými bossy měl být třeba i obrovský pták z Helheimu, ale nakonec se ve hře jen ukázal. Třeba se s ním střetneme ve druhém díle.

Zajímavostí určitě je, že obří trollové původně nebyli zamýšleni jako bossové. Boss bar dostali z toho důvodu, protože ukazatel s jejich životem byl moc vysoko a hráč tak na něj hned neviděl. Když už se tedy z nich stali bossové, vývojáři k nim vytvořili i lore a další náležitosti, stejně jako k jednotlivým Valkýrám.

Zdroj: Tisková zpráva

 
 
 

KOMENTÁŘE

    Pro přidání komentáře je nutné být registrován a přihlášen.
     
    8

    BioShock: The Collection (Nintendo Switch)

    6

    Assetto Corsa Competizione

    10

    The Last of Us Part II

    9

    Borderlands Legendary Collection

    9

    Desperados III

    9

    F1 2020