thumbnail

EA Sports představilo režim Organizace pro hru NHL 17

Martin Šmíd , 09.08.2016 19:17,  14

Studio EA Sports dnes oznámilo zcela nový režim Organizace, který se poprvé objeví v hokejové hře NHL 17. „U fanoušků oblíbený režim Be a GM oblékne nový kabát a nabídne kompletní kontrolu nad celou organizací včetně řady jedinečných majitelů klubu. Spravujte svůj oblíbený tým a jeho obchodní záležitosti navenek i v zákulisí jako prezident klubu a doveďte ho až k zisku Stanley Cupu. Čiňte důležitá rozhodnutí ohledně sestavy, cen lístků, marketingu, vylepšení stadionu a dokonce i přestěhování, to vše pod bedlivým dozorem majitele, který vám stanoví náročné cíle,“ stojí v oznámení. Níže v novince najdete o tomto režimu všechny podrobnosti a podívat se můžete i na oznamující trailer.

Zdroj: Tisková zpráva


Softwarový inženýr Brian Krause přibližuje některé nové prvky režimu Organizace ve hře NHL 17:

Jsem velice rád, že se s vámi mohu podělit o informace týkající se největšího rozšíření prvků a funkcí herních režimů za celou dobu mého působení ve vývojovém týmu. Letos jsme přejmenovali Be a GM na „Režim Organizace“, jelikož jsme do něj přidali řadu nových funkcí a nejde tak už jen o funkci generálního manažera. Nyní jste zodpovědní za celou škálu nových rozhodnutí, které dodávají hernímu zážitku na neuvěřitelné hloubce a znovuhratelnosti.

POZNEJTE SVÉHO MAJITELE
Všechny týmy mají své majitele, z nichž každý má svou vlastní jedinečnou osobnost a sadu cílů, kterým musíte v průběhu sezóny čelit. Osobnost majitele je tvořena třemi určitými charakteristikami:

UTRÁCENÍ – Tato vlastnost určuje velikost vašeho rozpočtu. Čím vyšší hodnocení, tím víc prostředků budete mít k dispozici na personál, marketing, vylepšení stadionu a další položky.

DŮLEŽITOST ÚSPĚCHU – Určuje, zda váš majitel upřednostňuje sportovní hledisko před tím finančním. Majitelé s vysokým hodnocením „důležitosti úspěchu“ vám stanoví více úkolů orientovaných na týmové výkony než na finanční stránku.

TRPĚLIVOST – Určuje, jak velký prostor budete mít na svou práci, než začnou být zpochybňovány vaše manažerské schopnosti. Vysoké hodnocení trpělivosti umožní manažerům pracovat na vytvoření dominantního týmu v řádu několika let. Při nízkém hodnocení možná budete nuceni provést personální změny, abyste byli schopní začít co nejdříve vyhrávat.

Po výběru svého týmu se rychle seznámíte s majitelem, který vám sdělí seznam očekávání/cílů pro nadcházející rok. Cíle majitele budou rozděleny na hlavní, vedlejší a bonusové. Plnění hlavních cílů by mělo být primárním úkolem každého manažera. Majitel při hodnocení vašich výkonů totiž velmi výrazně přihlédne k (ne)úspěchům právě v této kategorii.

Úkoly se postupem času vyvíjí na základě změn v lize, podobně se mění i váš status v rámci ligy v souvislosti s vašimi soupeři. Pokud se váš tým potýká s potížemi několik let v řadě, úkolem pravděpodobně bude dostat se do druhého kola play-off namísto získání Stanley Cupu.

Kdykoli se můžete podívat do nabídky cílů majitele a prohlédnout si jejich aktuální stav plnění a hodnocení spokojenosti majitele. Spokojenost majitele je klíčem k dlouhodobému zaměstnání. Dělejte věci, které po vás majitel chce, držte se v mezích stanoveného rozpočtu, naplňujte jeho očekávání a budete mít velkou šanci, že si udržíte svou práci po celou dobu stanovenou ve smlouvě. Níže je několik faktorů, které ovlivňují majitelovu spokojenost.

PROPUŠTĚNÍ GM
Nyní se můžete poroučet z klubu ještě před vypršením smlouvy, pokud je hodnocení trpělivosti majitele nízké a jeho spokojenost s vaší prací je rovněž nízká.

Samozřejmě čím větší trpělivost, tím větší manévrovací prostor budete mít při případném selhání či uplatňování dlouhodobé vize. Nicméně při nízké spokojenosti majitele můžete dostat padáka bez ohledu na míru jeho trpělivosti.

Kromě toho spokojenost vašeho majitele v době ukončení posledního kontraktu (ať už smlouvu dodržíte, nebo jste dostali výpověď) určuje množství a kvalitu týmů, které o vás budou mít následně zájem.

STADION A ZAŘÍZENÍ
NASTAVENÍ CEN – Vaše hlavní příjmy v režimu Organizace v NHL™ 17 pramení z prodeje ročních permanentek a jednotlivých lístků, ze stánkového prodeje, ze suvenýrů a parkování. Sledujte v průběhu roku finanční stránku klubu a ujistěte se, že stanovené ceny odpovídají doporučenému rozsahu. Nedodržení tohoto doporučení se negativně odrazí na spokojenosti fanoušků, což povede ke sníženým návštěvám na utkáních.


VYLEPŠENÍ A ÚDRŽBA – Až na pátou úroveň můžete vylepšit stánkový prodej, týmový obchod, parkoviště a klubové sedačky. Každá úroveň nabízí přístup k novým prvkům a prodávaným předmětům. Každé ze zařízení má vlastní úroveň údržby, která se snižuje s odehranými domácími zápasy. Jejich perfektní stav je klíčem ke spokojenosti fanoušků, protože nikdo si nebude kupovat jídlo na stadionu s přetékajícími záchody.

ÚPRAVA STADIONU – Postup v režimu Organizace vám otevře nové možnosti úprav vaší hokejové arény. V editoru stadionů můžete vylepšit vše od jeho architektonického designu přes hudbu na stadionu či speciální efekty až po výsledkovou tabuli nebo osvětlení.

UMÍSTĚNÍ TÝMU A PRODEJE – V této nabídce si můžete prohlédnout, jak si váš tým stojí proti ostatním klubům v NHL. Porovnejte si generovaný příjem, počet prodaných lístků, výnosy ze stánků, prodej suvenýrů a příjmy z parkování.

DYNAMICKÁ NÁVŠTĚVNOST
Počet fanoušků, kteří se přijdou podívat na vaše domácí zápasy, je nyní určován řadou faktorů. Do úvahy přichází fáze sezóny (příprava vs. první kolo play-off), kvalita soupeře, cena lístku, výkony týmu, prestiž domácího celku, loajalita fanouškovské základny, velikost trhu, prodeje ročních permanentek a další.

Vítězná šňůra přivede do ochozů více příležitostných fanoušků, hardcore fanouškovská základna minimalizuje výkyvy v návštěvnosti v případě šňůry porážek. Vedete-li ostře sledovaný tým nebo se připravujete na souboj s divizním rivalem, návštěvnost se může zvýšit. Pokud však hrajete proti trápícímu se celku nebo jste nasadili přemrštěné ceny lístků, může to odradit potenciální diváky.

PŘESTĚHOVÁNÍ TÝMU
Potýkáte-li se s nízkou návštěvností, možná nadešel ten správný čas na přestěhování klubu do jiného města. Pokud vám majitel přesídlení schválí, máte na výběr z 19 měst. Před finální volbou pečlivě zvažte nabízené možnosti včetně nákladů na provoz stadionu, spoluúčast města na financování, velikost tamního trhu a fanouškovskou základnu. Každé z 19 měst disponuje seznamem atributů, které ovlivňují pravděpodobnost úspěchu vašeho týmu v novém působišti. Odlišně také budou probíhat vyjednávání o možném přestěhování kvůli různým taktikám/požadavkům ze strany vedení města.

Jakmile si vyjednáte dohodu, která vám vyhovuje, bude nutné vyřešit vzhled vašich nových dresů a design stadionu.

ROZPOČTY
Každý tým obdrží základní rozpočet s ohledem na aktuální stav a osobnost majitele. „Velký hýřil“ vám pravděpodobně poskytne spoustu peněz na utrácení, zatímco v případě finančně opatrnějšího majitele budete mít prostředků méně, takže může klidně dojít i na snižování hráčských platů. Každý ze čtyř rozpočtů je využíván na jinou specifickou oblast, za níž nyní ponesete zodpovědnost. Také obdržíte prostředky na „nepředpokládané výdaje“, které můžete utratit na platy ostatního personálu, nicméně ponechání velké rezervy je klíčem ke spokojenosti majitelů, kteří cílí na zisk.

PROPAGAČNÍ AKCE
Po stanovení rozpočtů na následující rok je na vás, abyste utratili část peněz na reklamní akce. Propagační večery na vašich domácích zápasech mohou zvýšit návštěvnost a přilákat více platících zákazníků, což se ve výsledku odrazí na lepších příjmech. Správné naplánování na toho pravého soupeře může maximalizovat vaše šance na vyprodání i těch zápasů, u nichž by to nebylo jinak pravděpodobné.

KAMPAŇ K PRODEJI SEZÓNNÍCH LÍSTKŮ
Bez ohledu na to, zda jste dostali padáka, nebo ne, musíte na začátku března zahájit kampaň k prodeji ročních permanentek. Vaší zodpovědností je určit počáteční ceny. Během kampaně budete pravidelně dostávat informace o počtu prodaných sezónních lístků a zbývajících vstupenek k prodeji. Klíčem k úspěšnému prodeji permanentek je opět správné nastavení jejich ceny, která bude co nejvíce odpovídat očekáváním zákazníků. Při špatném nastavení cen bude vaše návštěvnost z velké části tvořena příležitostnými fanoušky, jejichž účast se odvíjí od aktuální formy týmu. A s tím jsou pochopitelně spojeny i potenciální generované příjmy.

 
 
 

KOMENTÁŘE

    Pro přidání komentáře je nutné být registrován a přihlášen.
     
    9

    Astro's Playroom

    8

    Assassin’s Creed Valhalla

    8

    Sackboy A Big Adventure

    10

    Demon's Souls

    9

    Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

    8

    Star Wars: Squadrons