thumbnail

EA: Hráči už nemají tolik rádi lineární akční hry, proto jsme zrušili Star Wars od Visceral Games

Martin Šmíd , 29.11.2017 13:53,  81

Před několika týdny všechny dost zaskočilo zavření studia Visceral Games a prakticky zrušení připravované akční hry ze světa Star Wars. Nyní se k této události vrátil Blake Jorgensen z EA, který vysvětlil, proč k ní vůbec došlo. Během Credit Suisse Technology, Media & Telecom řekl, že hra Star Wars musela být zrušena, protože hráči v dnešní době nemají tolik rádi velké lineární příběhové akční hry. Proto se EA nezdálo, že je životaschopná a vyplatí se do ní investovat další peníze. V současnosti EA zjišťuje, co by mohlo být použito z práce studia Visceral Games pro další Star Wars hry.

Zdroj: Vg247

 
 
 

KOMENTÁŘE

    Pro přidání komentáře je nutné být registrován a přihlášen.
     
    8

    New Pokémon Snap

    9

    Subnautica: Below Zero

    9

    Returnal

    3

    Necromunda: Hired Gun

    8

    MotoGP 21

    6

    Biomutant