thumbnail

Druckmann: DLC pro The Last of Us Part II není v plánu - UPDATE: vystřižené části

Martin Šmíd , 26.06.2020 11:37,  54

Výborná akční hra The Last of Us Part II studia Naughty Dog je už týden venku. Fanoušci, kteří ji stihli dohrát, se nyní začali ptát, jestli se jako v případě prvního dílu dočkáme nějakého příběhového rozšíření. Tyto fanoušky bohužel nyní moc nepotěšil režisér Neil Druckmann během speciálního spoilercastu Kinda Funny Games. V něm totiž řekl, že žádné rozšíření nebo DLCčko není v plánu. Do Seattlu se tedy v brzké době znovu nevrátíme, a je otázka, jestli se dočkáme třetího dílu. Neil Druckmann totiž nedávno řekl, že ještě nepadlo rozhodnutí, do čeho dalšího se ve studiu Naughty Dog pustí. Pokud by to ale měl být Part III, nejprve by museli najít příběh, který bude stát za vyprávění.

Co je ovšem pravděpodobné, tak to, že se dočkáme multiplayeru z The Last of Us univerza. Ostatně vývojáři přiznali, že na multiplayerové části pro druhý díl pracovali, ale následně se jí museli vzdát ve prospěch hlavní příběhové části pro jednoho hráče. „V budoucnu si budete moci užít výsledek ambicí našeho týmu, ale nebude to součást The Last of Us Part II. Kdy to bude, ještě oznámíme, ale buďte si jistí, že budeme rádi, až budeme moci sdílet více informací,“ řekl v září minulého roku Neil Druckmann. Ten byl na multiplayer dotázán i nyní, ale otázku přešel mlčením. Zřejmě ještě není připraven o multiplayeru mluvit. Vzhledem ale k tomu, že se pro The Last of Us Part II neplánuje rozšíření ani DLC, tak je pravděpodobné, že pokud multiplayer opravdu vznikne, vyjde samostatně.

Zdroj: playstationlifestyle.net

Pokud máte zhruba dvě hodiny času, můžete si pustit zmíněný spoilercast, v němž se neobjevil jen Neil Druckmann, ale také Ashley Johnson (Ellie) a Troy Baker (Joel). Během povídání padne několik zajímavých informací a Neil Druckmann se vyjádří i ke dni, kdy došlo k velkému úniku. O něm mluví jako o nejhorším dni své kariéry. 

SPOILER SPOILER SPOILER

Některé vystřižené scény

Během posledních dnů jsme se dozvěděli, že vývojáři vystřihli z The Last of Us Part II řadu úrovní i scén. To je ostatně během vývoje her nebo i filmů normální. Měli jsme se třeba dozvědět, že Joel měl přítelkyni Esther. Ta měla být už v epilogu k prvnímu dílu, a nyní se jí vývojáři pokoušeli zakomponovat do The Last of Us Part II. Přesněji ve flashbacku, v němž Tommy učí Ellie střílet z odstřelovací pušky. Esther měla žít zhruba dvě hodiny od Jacksonu, přičemž v této části ji měl jít Joel s Ellie zkontrolovat. Vývojáři naplánovali cestu k jejímu domu, který ovšem měl být nalezen zničený a Esther pokousaná. Joel si měl uvědomovat, co se stane, proto měl poslat Ellie k nedaleké řece pro vodu. Scéna měla končit v momentě, když Ellie uslyšela výstřel ze zbraně. „Nevíte, jestli spáchala sebevraždu nebo jí Joel zastřelil. Je ale jasné, že se oba rozhodli chránit Ellie,“ říká k tomuto Halley Gross v rozhovoru pro The Washington Post, hlavní scénáristka The Last of Us Part II. V Naughty Dogu si ale následně uvědomili, že postava Esther nemá žádný vliv na příběh a její přítomnost je tedy zbytečná. Zvláště když neměla mít ve hře žádný další prostor.

Dále jsme se dozvěděli, že Ellie měla mít ještě čtvrtý den v Seattlu, během něhož se měla dostat až na ostrov Zjizvenců. Na něm měla ztroskotat a následně hledat cestu zpět do kina. Pokud jste hru hráli, tak víte, že se na ostrov Ellie nikdy nedostala a uvidíme ho až z pohledu Abby. Halley Gross ještě prozradila, že taneční scéna měla být plně hratelná, ale nakonec se vývojáři rozhodli jinak vzhledem k tomu, kde se nachází a jak důležitá je pro příběh. Dodala ovšem, že tato taneční scéna měla na začátku zahrnovat i postavu Cat, ex-přítelkyni Ellie, o níž je ve hře řeč hned na začátku. Ta je totiž zodpovědná za tetování, které Ellie má. 

 
 
 

KOMENTÁŘE

    Pro přidání komentáře je nutné být registrován a přihlášen.
     
    7

    Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning

    8

    WRC 9

    7

    Marvel’s Avengers

    8

    Fall Guys: Ultimate Knockout

    8

    Mortal Shell

    7

    Mafia: Definitive Edition