thumbnail

AMD pracuje na obdobě DLSS technologie, plánuje se i pro next-gen konzole

Martin Šmíd , 28.10.2020 20:05,  38

Jednou ze skvělých funkcí grafických karet od Nvidie je technologie DLSS, díky níž jsou hry spouštěny v nižším rozlišení a následně dopočítávány skrze umělou inteligenci do rozlišení, které si nastaví hráč, a to bez ztráty kvality. To má za následek, že hra běží plynuleji. AMD nic podobného nemá, ale pravděpodobně je to jen otázka času, protože podle Toma Warrena z The Verge v současnosti pracuje na obdobné super sampling technologii, která by měla zvýšit výkon ve hrách, které využívají ray-tracing. Tato technologie by navíc měla být v budoucnu uplatněna nejen na nových GPU od AMD, které byly představeny dnes, ale také na připravovaných next-gen konzolích PlayStation 5 a Xbox Series X. AMD má na této technologii pracovat s několika dalšími partnery, ale zatím není připravena k představení ani uvedení společně s novými grafickými kartami. Zdá se ovšem, že časem by mohlo dojít na konzolích nové generace ke zlepšení výkonu.

Zdroj: theverge.com

 
 

KOMENTÁŘE

    Pro přidání komentáře je nutné být registrován a přihlášen.
     
    10

    Demon's Souls

    9

    Ghost of Tsushima: Legends

    5

    Godfall

    8

    Hyrule Warriors: Age of Calamity

    7

    The Dark Pictures Anthology: Little Hope

    7

    Watch Dogs: Legion